۱۳۸۷ فروردین ۲۱, چهارشنبه

بعد از مدتها رخوت ، لختی ، آرامش و یه موزیک که از بس آرومه خودمم به زور میشنومش، پشت کامپیوترم توی شرکت بهم حال خوبی میده.این مدت همواره نگران تحویل داکیومنت نگیوس و سرورهای دی پی آی واف دبلیواس ام وهزار درد و مرض دیگه بودم و الان این سکوت کاری عالیه .میدونم که این وضع لختی بیش نمیپاید اما من هلاک این آرامش بودم بلکه کمی از خستگی هامو از روح و جسمم دور کنم و از خودم رها بشم
اونقدر درگیر خودمو حال خودمم که نمیتونم جز از خودم بنویسم و اینو دوست ندارم اماناگزیر بهش تن دادم
نمیدونم سرانجام من و ما چه خواهد بود؟ گیجم و خودمم نمیدونم چی آرامم میکنه ، ناخوداگاه آرامش رو در هزار کار جدید جستجو میکنم از یوکسیه ملوس و کوچولو تا یوگا و شنا و زبان و کار وام بی ای و ... همه و همه چون نمیدونم چه کنم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
اف دبلیو اس ام درد و مرض یا هر چیزی مثل اون نیست! لطفا رعایت کنید. با تشکر