۱۳۸۶ آبان ۲۶, شنبه

گفت روزی سه تا پنج دقیقه نفس بکش و معلومه نفس کشیدنم بلد نبودم شایدم چه میدونم ، هر چی مهم نیست
عجیبه خیلی اما حال هیچ کسی برام مهم نیست اصلا میلی به شنیدن حالتون اینکه چکار میکنید وچرا امروز مثل دیروز نیستید ندارم برام مهم نیست یا راستشو بخواهید تاب گوش کردن به حرفاتونو ندارم اگه میبینید گهگاه یکی دو جمله حرف میزنم یا حالتونو میپرسم از سر ادب و عادته و شایدم یه میل که خفه شده ویا تلاش من که پیش شما همون آدم سابق باشم
اون لناهه که برای انجام کار شما از شما پیگیرتربود رفته جاش من اومدم والان نوبت شماست اصلا فکرشم نکنید که اگه شما حالمو نپرسید من در بند حال شمام
الان میتونم این زنیکه نفهم و اون مرتیکه یابو رو خفه کنم یا آنچنان فریادی سرشون بکشم که... و ااااای حالم از شنیدن اسم این مرکز محترم بهم میخوره از پنج شنبه آنچنان پدری از من در آوردن که نگو با اون سرور محترمشون و سایت ازما بهترونشونو اون گوساله که فکر میکنه منم مثل خودش خرم و میتونه با قاقالی لی سره منو شیره بماله حالیشم نیست طرفش کیه
و راستش به خاطر لذت دری وری گفتن اینا رونوشتم و وجدانم از گفتن این حرفا نه تنها ناراحت نیست که شاد هم شده و با تمام صورت لبخند میزنه و دندوناشو بهم نشون میده
میدونید الان هیچ حسی در من شدت نداره بجز غم که اونم دور میکنم و هستم فقط ، پس باور نکنید که عصبانی بشم در واقع دلم نمیخواد صدایی رو بشنوم و با آدم های زبون نفهم حرف بزنم بابا من الان حتی دلم نمی خواد با خودم حرف بزنم
انگار الان دیگه اجازه دارم وگرنه اینا رو نمینوشتم و یه چیزهای دیگه که میخواستم بنویسم و یادم نیست



۱ نظر:

ناشناس گفت...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.